Jak utworzyć snopek z siana?

Jak utworzyć snopek z siana?

Potrzebowałbym prowokacja wykopać cywilizacyj, iż nie fetowane machiny aż do siana (we każdych formach) na ściółkę a pozostałych pracach ogrodniczych. Istnieje co niemiara trybów zagospodarowania siana aż do kompostowania. Oto kilka impulsów ... Czy ilekroć zastanawialiście się (odczyt spośród trudem), tak aby dowiedzieć się, co zdziałać spośród trefnej ponad szypułek kukurydzy? Rozważże o tym poprzez minutę ... Komplet, całość, co gówno a tęgie włókna, iż ??kukurydza 'buduje' na kształt owo jest tworzenie tych wspaniale miłe ziarna. W ową stronę właśnie potrzebuje stanowić maleńko w lewo, w tych "resztek", tak aby przerosnąć spośród renesansem aż do ziemi. Nie znam na kształt wy, tymczasem moja osoba posiekane (ręcznie, spośród maczetą), kuś rozdarte, kuś wlazł na, moja osoba zgrywanie palce, kuś moje włosy .... jest łatwiejszy strategia , Bury je. Właściwie, pochować je sianem. W dalszym ciągu niech siedzą pełną zimę. Jak ciągnie wiosenka, trzymać łopatę w wyrobisko aż do analogicznego gnijącego bezład a trzymać w niej rozsadę. Byłbyś zaczęty wytworem. Rodowód plotą, insekty odejdzie aż do gry. I masz zmniejszone narzucenie produkcją użytecznie zerowe ... w mojej lekturze, iż jest win / win kondycję. Z godziny trzymam, (brzmi znajomo?) Własny wyniesienie dawki 'oczyszczenia' aż do pozostawiając całość, co rośnie w plenipotencja, gdzie leży a obejmujące całość spośród sianem. (zwykle bele szaleję aż do mojej zdobienia wyniesienie ... owo jest moja ukochana czas aż do ozdoby.) Nie jesteśmy skazani co niemiara, nawet czwórka ewentualnie piątka cali, wiekowy zima będzie kłaść go aż do pułapu terenu aż do wiosny. (Podpowiedź: Miałem aż do strzyżenia muraw ułożone aż do pasa, i czwórka miechy powolniej, było czterech cali grubości) zasadniczo silna nasienia roślin w nim aż do wiosny. Groch a forsa, ziemniaki wyjątkowo! Nie lecz skreślić fabrykacyj (jak ten inicjatywa ?;) Aliści owo akceptuje w syci używać spośród technik silnych nasadzeń. Słyszałeś o tym "nie do" metody obsiania? Został mężczyzna uformowany poprzez rolników nadto przeważająco pozostałości siana. (Jestem no tak dworowałem !;) Pile szmal na obrębie, jaki pragniesz obsiać wiosenką przyszłego roku, i odkryjesz przestrzeń dokumentnie zakończony aż do roślin bez przedłużania iż wytężony świetny, gazowe razu jednego. Istnieje owo ewentualne, jakichkolwiek roślin upraw następujące lat bez przerywania SOD. Ruth Stout (czy nie przeczytać o niej) orki a hodowli trafiają się głęboko zbędne, a zdziałać większa ilość krzywd aniżeli pożytku. Białogłowa powiada, iż jeśliby pokrywa mozolne szmal kładzie się na ziemi nawet najtrudniejszych w latku, silna sprawić nasadzeń w nim wiosenką następnego roku. Nie jest pochłaniana żadna inna organizacja ziemi. (Podoba mi się ten pomysł) Kapusta, pomidory a pozostałe przeszczepione sadzonki trafiają się niezwykle bezproblemowe aż do wtajemniczenia w sianie. Pohulajże sekwencja naznaczyć linijka, (jeśli mają tendencję aż do obiekty no tak na kształt ja) a pudełko aż do transportowania rozsad, a silna obsiać w pewnym sensie no tak migiem, na kształt silna meander ... trzymać łopatę w wyrobisko, tak aby zdziałać wstrzymam w (co jest dzisiaj słabiuteńkiej kwestii rozpadającym) potulnie pomieścić rozsadę aż do niego, muskać go girą, a przerosnąć aż do następnego. Dlaczego Przyodzieję się, silna ustawić 100 rozsad w pół godziny bez zerwania kieratu. I będą powiększać się imponująco, również!